2022. november 1., kedd

Kacsó Sándor: Virág alatt, iszap fölött; Fogy a virág, gyűl az iszap; Nehéz szagú iszap fölött - Jelenlegi ára: 800 Ft


Oldalszám: 618 + 732 + 638
Kiadó:  Magvető Kiadó
Fordító: -
Kötés típus: papír
A megrendelt könyv(ek) átadó ponton vehető(k) át, kiértesítés után vagy a "Fizetési és szállítási " sablonban részletezett feltételekkel juttatjuk el Önhöz
"Egy súlyos betegség nyomán megírtam életem folyamának történetéből azt a részt, amikor még friss hegyi patakként, virágos fák alatt szaladtam életem dombjáról lefelé, s éppen csak gyűjteni kezdtem magam alá az iszapot. És benne voltam már jócskán annak a második szakasznak a megalkotásában, amikor fogyott a habjaimra hulló virág, és jócskán meggyűlt alattam az iszap... S most lelki kényszerből ülök le újra az íróasztal mellé, s kezdem róni újra egymás alá a sorokat az átélt idők tanulságával idegeimben. S leginkább a mostanában gyakrabban ismétlődő szorongásos álmok bátorítanak erre. A szívszakasztóak, amelyek nyilván az emlékezés kútjába süllyedt nehéz életélményektől fakadnak, s amelyekre talán a nehéz mai mindennapok hatnak olyan ingerlően, hogy... komoran sürgetnek, gyorsaságra késztetnek.  


Jelenlegi ára: 800 Ft
Az aukció vége: 2022-11-02 00:38 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése