2018. április 26., csütörtök

MobilTherm-2d GSM alapú távjelző és hőfokriasztó modul tartozékokkal ELADÓ ! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Sziasztok !
Eladó egy zsír új állapotban lévő GSM Hőriasztó egység hozzá külön vásárolt tartozékaival. Programozható, SIM-kártya behelyezésével működtethető nagyon jó kis cucc. Próbáltam már másfajta hőriasztókat is de egyik sem volt ehhez fogható, mindegyiknek volt valami hibája. Ennél a terméknél nem találkoztam egyel sem  Könnyen kezelhető, külön programmal gazdagon programozható masszív kis kütyü. Riaszt telefonon, ha az Általad megadott hőmérsékletet meghaladja a helyiség, de te épp nem vagy otthon, stb. Telefonról oda vissza vezérelhető, parancsok elküldése által, de töpp opció is van, olvassátok el a termékinfó linkjében található PDF-et.
Csomag tartalma:
1x MobilTherm-2d főegység
1x GSM antenna
1x Hőmérő szonda
1x Hálózati adapter
Az ár szerintem nagyon jó, én 40 rongy körül vettem a szettet, igaz már lejjebb ment az ára de még most is csak maga a főegység 26-27 ezer ft korul mozog, a kiegészítők nélkül.
Posta van, a vevőt terhelve 


Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2018-05-17 12:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése