2016. július 26., kedd

SOLAR medence fűtés - Jelenlegi ára: 1 Ft

Talán most van erre szüksége, ennél jobb időszak nem kell hozzá!!!
Eladó egy SOLAR medence fűtés szabad átfolyású(Német), Lásd a fotókat, de tudok hozzá elektronikát is biztosítani(Szivattyú, dig. termosztát, mágnes szelep 12V, de ez egy másik aukció tárgya)
Jelenlegi állapotában egy szabad átfolyású napenergia hasznosítású víz melegítő.
Mérete: 3, 5m hosszú, azaz 21m hosszú a csőhálózata, amely fekete fólia borítással rendelkezik a jobb emergia hasznosítás érdekében, vagyis nagyobb az elnyelő felület.
Nem próbáltam ki, mert ebben hiba nem lehet, nincs elektronika ami hibás legyen, talán a gyors csatlakozók ereszthetnek? de ez csak tömítőgyűrő csere és kész, de megnéztem őket és nagyon jó állapotban vannak.
Hozzáteszem, valami hasonló van az én medencémen is és nagyon kellemes a víz hőmérséklete, a medence mérte? 5x6m és 120 cm mély és a forgató berendezésre van kötve, vagy is minden bekapcsoláskor a felmelegített vizet a medncébe küldi, mondhatja ebben a melegben minek ez? én is így voltam de a gyerekeim amikor libabőrösen jöttek ki akkor más lett a véleményem.
Ha mégsem győztem meg a gyerekekkel akkor egy másik tipp. szerezzen egy elektromos vízmelegítő tartályt (mondjuk egy Hajdú 120L tartályt)és kösse elé, és annyit spórol magának amit el se tud képzelni.
Nem is ragozom tovább a jó oldalát, a mai világ erről szól, vagyis a napenergiáról, de még egy érv és tovább nem ajánlom a termékemet, látta már a pénztárcáját egy gáz számla kifizetése után????? na látja ennyit tudna spórolni, vagyis ezreket de ha azt mondom tízezreket akkor sem túlzok


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2016-08-16 04:39 . SOLAR medence fűtés - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése